KEMBALI

Huh..? Lama gila aku tak hapdet blog aku nih.. Bz teramat kot.. Bz menda, on9 24/7, tp tak teringin nk hapdet.. adoyai.. By the way, aku dah sambung balik keja kedai fon, with better payment and segala kemudahan yang lain. Aku kena jaga kiosk Nokia Care kat shopping Complex. Memang banyak ragam orang la yg aku jumpak. Ada yang ok, ada yang gila ( yg ni aku jumpak kemarin ngn arini ). Aku memang bosan teramat sangat bila tengok muka dia.. Belagak nak mampus! Last-last dia p beli henpon kat branch aku yang satu lagi.. Aku x kisah sangat, komisen minggu ni dah banyak! Hahaha!

Hari ni boring sangat, dari pagi tadi sampai dalam pukul 5 tadi aku dok baca Online Manga je.. ( Bleach, Naruto, Fairy Tail, Eyeshield 21 ). Pastu layan anime sikit2.. Aku ada order nasi lemak kat member aku tadi, so, ciap pui!

Laskar Pelangi
HaCKaRT

0 sarcasm?:


ShoutMix chat widget