Jalan - jalan sesat jalan..

Assalamualaikum! Wah.. semangat je! Ye la , masuk keja pn awak 45minit kan.. haha.. Aku heran betul, sejak duduk sini, aku tiap2 hari tido lewat, tapi sentiasa bangun awal.. So, seperti biasa, pagi2 tadi dalam pukul 9 aku dah start mandi. Then bersiap2 sikit, pakai kemeja, tie and everything, transfer lappy dari original bag to bagpack, then jalan kaki ke 7E. Aku pun beli la Clorets. On the way nak call Uncle kereta sapu tu, dia da sampai depan Esso, so aku pun naik terus la. Time tu baru pukul 10.05am. Sesampainya kat Northam Tower, aku terus ke Level 29, letak bagpack dulu. Then aku turun Punch Card kat Level 28. *ktikk* 10.15am. Hehehehe..

Semalam pulak, cousin aku dari KULIM yang datang amek aku kt tempat keja coz dia cuti semalam. Cuti sebab bangun lewat. Best kan kalo keje ngan bapak sendiri. Then aku ajak dia balik ke hostel dulu, mandi2, then turun balik la. Seperti biasa la, golongan Hawa ni bersiap lambat jugak. So, cousin aku ni jenis perokok tegar jugak la.. Habis gak dalam setengah kotak rokok dia balun kemarin. Then, 3 anak dara pinggitan ni pun turun la. Kami pegi 2 biji kereta. Aku naik Kancil cousin aku je ngn cik puan Nisha. 1st aku pegi Maybank, then cadang nak pegi Ropewalk la. Tapi Ropewalk mana ada bukak malma2 kan? Tu yang aku agak konpius keliru gak tuh. Then kami pusing balik, pegi ke Padang Kota, pekena Pasembor dengan Kerang Bakar. Best siot! After that, Wabee and her freind, Nas sampai la.. Kami pegi lepak kat Queensbay plak lepas tuh.

Kami selamat sampai kat Queensbay, tapi masalahnya, Wabee sesat sampai naik jambatan! Wuwuwuwuwuwu.. Then aku pun cal dia every 10 minutes to guide her back. Thank God, after almost 1 hour, they arrive. Lepas tu kami lepak2, tangkap gambar, minum2, tengok BOHSIA, balik la.. hehe.. Thats all for now! Daa..

Regards;
Lskar Pelangi

0 sarcasm?:


ShoutMix chat widget