Minggu Pemerahan Otak.

Salam

Entah kenapa aku tak dapat nak tidur lagi walaupun mata dah layu semacam. Dengan keletihan pelbagai aktiviti, pelbagai agenda, walaupun agenda tu hanyalah sekadar mentelaah pelajaran. Kenapa? Sebab mestilah wajib bagi seorang pelajar untuk menelaah pelajaran sebaik mungkin. Tetapi tidak ramai yang menelaah pelajaran. Termasuklah aku. Cara aku, aku tidak dapat hendak membaca teks-teks buku tebal-tebal itu dalam masa yang awal. Sekurang-kurangnya 2 hari sebelum peperiksaan barulah aku akan bertungkuslumus membuat persiapan. nota dan sebagainya. Aku? Aku hanya menanti tarikh yang sesuai untukku pulang ke halaman ayah bonda. Ayah bonda, sesungguhnya anakanda mu ini sangat merindui kalian. Akan aku buat yang terbaik untuk kalian, agar kalian tidak dihina oleh "mereka".
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Khamis ni, 5/5/2010 last paper~

DATE..

BALIK!!

0 sarcasm?:


ShoutMix chat widget