College Life's and New Nicknames~

Hello all.

After 1 month ++ I studied here, everything's just fine. Everything's work's well. And I love to live and study here. I think that this post should be written in Malay =)

Ye la, da lama aku tak menulis dalam Malay. Aku happy sejak duduk kt sini. Tak macam org lain yang homesick setiap minggu and dorg pn da register masuk PBSM ( Persatuan Balik Setiap Minggu ). Haha! But, aku tak macam tu. Even aku ada homesick jugak, tp aku biar je. 1st sbb aku ni jauh gle kot dr umah, then high cost lak tu. Transport sendiri pn xdak lagi. Homesick ni mmg aku xleh nk tipu la kan. Just x tunjuk ja pn. haha.

Okay, since here, aku bermastautin dekat Kolej Lekiu, yang pada aku kolej yang paling best. Ketua blok yang best, roommate yg best. Life kt sini mmg best and happening. Tp bukan semua la.. haha.. Okay, aku ada 3 orang roommate, 1st, Hakim, dia ni gak classmate aku. 2nd Anep, orang Perlis tp stay KL. 3rd, Jidi, orang Kulim. Semua part 1, kecuali JIDI, dia ni senior, Part 6. So, ni last sem dia la.. Hope dia dapat continue degree trus la lpas ni.

Bilik aku ni da macam CC la plak. Hari2 ada gaming session. Bilik ktorang ni ada 1 PC, gaming spec, 2 laptop, and 1 MacBook. Memang kami ari2 lenjan je la PC tu main Pro Evolution Soccer 2010! haha.. The best part is, we haveour very own NICKNAMES! Haha.. Ingatkan da tade dah benda2 ni.. But at least, this is the best way to be recognize by the seniors.
Antara Nick yg terdapat kt bilik dan level serta blok aku :

Vagi (aku) = Vampire Langkawi Berdarah Tinggi
Bocat = Bodoh yang Terencat
Baran = Bapak arr, muke ko macan Kuran!

Hahaha.. tu la antara nickname yg ktorang dapat.. agak lucah jugak la.. tp nk wat cmana, tu je la yg dorg bagi, terima je la..

Hmm.. almost a week in Langkawi, I admit that I'm missin' Lendu oredi.. hehe..
Mesti syg gelakkan i lpas ni.. haha

Signing off la.. da boring la plak..

0 sarcasm?:


ShoutMix chat widget